Izdelki za 24 v 20a (2)

HSH 2 SG

HSH 2 SG

Izhodna gred HSH vrtljivih motorjev ima radialne in aksialne hidrostatične ležaje. Tukaj so radialno in aksialno razporejeni ležajni žepi oskrbljeni s stisnjenim oljem preko ločenega priključka za tlak. Tako je izhodna gred centrirana radialno in aksialno med tekočimi blazinami, vse kovinske kontaktne površine pa so trajno ločene med seboj s tanko tekočo plastjo. To odpravlja obrabo, ki jo povzroča kovinsko trenje v katerem koli delovnem stanju, celo pri ničelni hitrosti v primerjavi s hidrodinamičnimi ravnimi ležaji. V povezavi z visoko dinamičnimi krmilnimi ventili in senzorji kota vrtenja se ti aktuatorji raje uporabljajo v krmiljenih sistemih, kjer je treba motilne spremenljivke, kot so trenje in učinek lepljenja in drsenja, zmanjšati na minimum. Poleg tega so zaradi pomanjkanja notranjih tesnil idealni za testne serije z velikim številom obremenitvenih ciklov, kjer prekinitev, npr. zaradi zamenjave notranjih tesnil, ni dovoljena. Specifični navor [Nm/bar]: 2,05 Delovni tlak [bar]: 280 Nominalni navor [Nm]: 574 Kot vrtenja [stopinje°]: 120
HSH 32 SG

HSH 32 SG

Izhodna gred HSH vrtljivih motorjev ima radialne in aksialne hidrostatične ležaje. Tukaj so radialno in aksialno razporejeni ležajni žepi oskrbljeni s stisnjenim oljem preko ločenega pritiskalnega priključka. Tako je izhodna gred centrirana radialno in aksialno med tekočimi blazinami, vse kovinske kontaktne površine pa so trajno ločene med seboj s tanko tekočo plastjo. To odpravlja obrabo, ki jo povzroča kovinsko trenje v katerem koli delovnem stanju, celo pri ničelni hitrosti v primerjavi s hidrodinamičnimi ravnimi ležaji. V povezavi z visoko dinamičnimi krmilnimi ventili in senzorji kota vrtenja se ti aktuatorji raje uporabljajo v krmiljenih sistemih, kjer je treba motnje, kot so trenje in učinek lepljenja in drsenja, zmanjšati na minimum. Poleg tega so zaradi pomanjkanja notranjih tesnil idealni za testne serije z velikim številom obremenitvenih ciklov, kjer prekinitev, npr. zaradi zamenjave notranjih tesnil, ni dovoljena. Specifični navor [Nm/bar]:32,80 Delovni tlak [bar]:280 Nominalni navor [Nm]:9184 Kot vrtenja [stopinje°]:120